306 Turkus w centrum uwagi - pierścionek

Pierścionek- fi 3 cm dla lubiących małą biżuterię, może okazać się zbyt duży, a dla pozostałych  w sam raz. Lubię, kiedy taki okazały dodatek zdobi skromnie dobrany strój. Dlatego zaprojektowałam i wykonałam z myślą o osobach o podobnym guście. Kłaniam się tutaj Joli, fance moich prac. Nienachalny Howlit, barwiony na turkus oprawiłam w delikatną koronę z kropel cyny i druciany wianuszek. Regulowana obrączka pasuje na każdą dłoń. 


Technika: tradycyjna metoda jubilerska 
Materiał: kamień naturalny howlit
blacha, drut miedziany, bezpieczny lut cynowy bez ołowiu z domieszką miedzi, patyna.
Wymiary: ok. fi 3 cm





Zapraszam do odwiedzenia:

 SKLEP/ SHOP:   www.marjonart.sklep.pl

Będziesz na bieżąco z moją galerią, a mnie będzie bardzo 

miło jak polubisz mój FP:

FACEBOOK BIŻUTERIA I FORMY WITRAŻOWE: 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz