343 / 1,2,3 Decoupage - świąteczne wydmuszki

Na jakąkolwiek stronę bym nie weszła, wszyscy dekorują jajka. Nie będę gorsza stwierdziłam i również zabrałam się za ozdabianie.
Przyznam się szczerze, że wolę wydmuszki kurze czy gęsie niż styropian i tworzywo. Jeśli jesteście zdania, że nietrwałe, to wybór mój pada na drewniane. Materia z którą pracuję ma dla mnie znaczenie. Mogę to przyrównać do tkanin. Zdecydowanie wolę len, wełnę czy jedwab niż poliester.
W tym roku padło na technikę:
Decoupage 
Dekupaż, Decoupage (fr. découpage) — technika zdobnicza polegająca na przyklejaniu na odpowiednio spreparowaną powierzchnię (praktycznie każda powierzchnia: drewno, metal, szkło, tkanina, plastik, ceramika) wzoru wyciętego z papieru lub serwetki papierowej (technika serwetkowa).

Technika ta nie jest dla mnie nowością. Mam kilka przedmiotów, które ozdobiłam jakiś czas temu (wazoniki, butelki, przyborniki), no i cały z tym związany warsztat. Osobne pudła na serwetki, akryle, pędzle, crackle, patyny, kleje, knturówki, ozdoby itd.                                   Oj, dużo tego :D
W moich pracach niewielkie obrazki z papieru wtopione są w namalowane przeze mnie tło. Jest ono kontynuacją historii głównego motywu. Cały wic polega na tym, że patrząc na gotowe dzieło musimy mieć wrażenie, że obrazek został w całości ręcznie namalowany. Różnicę poziomów niweluję przez wielokrotne malowanie lakierem, na przemian ze szlifowaniem papierem ściernym. 



Pokażę Wam jak prezentują się moje wydmuszki gęsie.

Wydmuszka: nr 1



Moje prace są ciekawe z każdej strony. Najczęściej obrazki maluję i przyozdabiam z dwóch stron lub stosuję relief 3D

 Wydmuszka: nr 2


Wydmuszka: nr 3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz