404N/2 "Dla mamy" krzemień pasiasty, wisior

Moja mamusia uwielbia biżuterię. Pewnie mam to po niej 😀😀😀💕 Kiedy wpada do mojej pracowni, podoba jej się każda rzecz. Wszystko chciałaby mieć w swojej szufladzie. Na szczęście szybko postępują po sobie takie uroczystości jak: Dzień Mamy, Dzień Babci, imieniny, urodziny, gwiazdka... itp. Okazji do dania prezentu jest bardzo wiele. Siadam więc i myślę, jaką to ostatnio kupiła sobie kreację, jaki kolor kamienia najlepiej by pasował, lub jakie mam nowości, by ją mile zaskoczyć. Jeden dzień i prezent  jest gotowy 💝 Potem tylko zdjęcia, opis i ładne dekoracyjne opakowanie. Najczęściej, rodzinnie spotykamy się na obiedzie, a ona chwali się, tym co dostała. Oprócz mojej biżuterii, dostaje od mojej siostry Ani namalowane przez nią, piękne akwarelki lub obrazy malowane akrylem. Cieszę się, jak możemy sprawić jej radość. 

  A oto jeden z moich prezentów, który zrobiłam specjalnie dla mamy. Krzemień pasiasty zwany polskim diamentem.




Biżuteria z krzemienia pasiastego, duży wisior



FACEBOOK BIŻUTERIA I FORMY WITRAŻOWE:  www.facebook.com/marjonart

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz