O mnie



W 1985 r. ukończyłam Państwowe Liceum Sztuk Plastycznych w Częstochowie 
z tytułem Technik Form Użytkowych Biżuterii.

W latach 1985-1991 studiowałam malarstwo pod okiem doc. W. Maszkowskiego na Akademii Jana Długosza w Częstochowie.
Po długiej przerwie prawie 16 letniej, gdzie realizowałam się jako mama trójki dzieci wróciłam do mojej wcześniejszej pasji.
Wrażliwość na piękno oraz chęć spełnienia marzeń o samorealizacji pochłonęły mnie całkowicie.
Myślę,że widać to w postaci projektowanych i wykonywanych przeze mnie mozaiek oraz małych form witrażowych.
Fascynacja biżuterią trwa do dziś.Kiedyś było to srebro i drogie kamienie, teraz są to: szkło i cyna.

Jeśli podobają Ci się moje prace i chcesz je zamówić, lub abym stworzyła coś specjalnie dla Ciebie, zapraszam do współpracy  

marjonart@gmail.com