Mieszkania

Witam Was Kochani ! Bardzo się za Wami stęskniłam 😘 Mam nadzieję, że mój rytm dnia wrócił już do normy i będę mogła na bieżąco dzielić się z Wami, tym co robię lub zrobiłam wcześniej ❤️ Nadmiar obowiązków pociągnął za sobą braki czasowe w siedzeniu przed kompem. Niestety doba nie chciała mieć więcej godzin 😃 Jesteście zapewne ciekawi czym zajmowałam się przez kolejne wakacyjne miesiące 🤔🤔🤔 Czas dzieliłam między Olsztynem a Katowicami, domem, pracownią a projektowaniem i wykańczaniem mieszkań dla studentów. Wkręcenie na maksa zadziałało jak samo nakręcająca się spirala. Jakie?, co? gdzie? kiedy? i za ile? Wiedziałam wszystko i na temat 🙂Miało być prosto, funkcjonalnie i gustownie. Dla mnie nie ma i nie było rzeczy niemożliwych😃 Wszystko da się, jak nie kupić, to zrobić własnoręcznie. Liczył się efekt za rozsądną cenę. Podzielę się z wami kilkoma zdjęciami zrobionymi w trakcie realizacji. W NASTĘPNYCH POSTACH postaram się rozwinąć bardziej szczegółowo moją "twórczość" ale i podzielę się pewnymi wskazówkami 🧐




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz