397B, Rafa koralowa, bransoletka, beading

Beading i metaloplastyka

A tak, prezentuje się bransoletka. Dzięki pomysłowi i zręcznym paluszkom mojej siostrzenicy, Julii Lipowskiej, powstał pasek z japońskich koralików Toho. Utkany w technice beadingu. A ja wymyśliłam, jak stworzyć z niego oryginalną bransoletę. Połączyłam z metalem- ręcznie uformowanym drucikiem i blaszką. Dodałam koral naturalny, aby podkreślić czerwień, a także perłę, aby współgrała z bielą. Bransoletka tworzy komplet z naszyjnikiem i delikatnymi kolczykami.


Beading,bransoletka z koralików Toho,koral naturalny, biżuteria z metaloplastyki.




 
Technika: tradycyjna metoda jubilerska
Materiał: japońskie koraliki Toho, koral naturalny, perełka szklana, blacha i drut miedziany, łańcuszek, karabińczyk, cyna bez ołowiu z domieszką miedzi, patyna.
Wymiary: długość całkowita ok 24,5 cm, pas z koralików Toho ok 13x2,1cm, część ozdobna 5,5x4cm, koral o k 2,8cm, perełka fi 0,8cm


SKLEP:   www.marjonart.sklep.pl

FACEBOOK BIŻUTERIA I FORMY WITRAŻOWE:  www.facebook.com/marjonart

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz