I love You 700

Dzisiaj wyświetliła się bardzo znacząca dla mnie, okrągła liczba 💓 700 💓 Tyleż Fanów obecnie liczy mój Fanpage na Facebooku. https://www.facebook.com/marjonart/   Chcę podziękować Wszystkim, że jesteście ze mną od samego początku, wspieracie mnie i dajecie mi wielkiego kopa w mojej pracy twórczej. To dzięki Wam powstają kolekcje biżuterii, małe formy witrażowe w technice Tiffany, malowidła ścienne i mozaika szklana. Motywujecie mnie do działania, stawiając przede mną nowe wyzwania. Jesteście również odbiorcami moich wyrobów, dzięki którym ta praca ma sens. Wielu z Was stało się moimi przyjaciółmi z którymi mogę porozmawiać nie tylko o pracy zawodowej. 
Nie mogę pominąć również mojej rodziny. Dziękuję Wam za wsparcie, cierpliwość i wyrozumiałość. Kiedy to, czasami obiad jest w porze kolacji, nocne stukanie młotkiem wybudza Was ze snu, a moje "przydasie " wysypują się z pracowni na cały dom. 
Kochani, ta praca jest dla mnie całym moim życiem i pragnę mile zaskakiwać Was w każdym kolejnym poście 💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓      Dziękuję raz jeszcze i pozdrawiam cieplutko M.Jończyk 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz