418K W kwadracie, kolczyki, seria "KALAIT"

Chciałam Wam zaprezentować proste, geometryczne kolczyki z tabletką howlitu. Pomyślałam sobie, że kontrast form: kwadratowej blaszki metalowej i okrągłej oprawy kamienia z kropelkami wokół będzie interesujący. Ciekawie również wyglądają młotkowane płaskowniki, a raczej pierwotnie okrągły drut, na sztywno przylutowane do części ozdobnej. Bigle- wyprofilowane i zakończone kuleczką trzymają kolczyki i kojarzą mi się z wahadłem  starego zegara ⏰ mojej babci.






Kolczyki z howlitem, ciekawe kolczyki, howlit, kolor turkusowy.



Technika: tradycyjna metoda jubilerska połączona z techniką oprawy szkła Tiffany.
Materiał: howlit turkusowy, blacha i drut miedziany,bigle, zatyczki sylikonowe, bezpieczny lut cynowy bez ołowiu z domieszką miedzi,patyna.
Wymiary:dł całkowita z biglami 6cm, howlit fi 1,8 cm, kwadrat 2,2,x2,2 cm



FACEBOOK BIŻUTERIA I FORMY WITRAŻOWE:  www.facebook.com/marjonart

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz