426B Blask światła, bransoletka, seria "Z morza i oceanu"

Bardzo lubię perły. Może dlatego, że pierwszym prezentem takim bardziej wartościowym, jaki dostałam był właśnie pierścionek z perełką. Pamiętam, że na moje cieniutkie paluszki był o wiele za duży. Koniecznie chciałam go założyć i znalazłam sposób, aby mi nie spadł z palca. Po  prostu na około owinęłam obrączkę plastrem 😁 zrobił się taki gruby walec, ale nie miało wtedy to znaczenia. Teraz kiedy go zakładam na szczególne okazje, uśmiecham się do siebie wspominając tamte czasy. Od tamtej pory moja kasetka wzbogaciła się jeszcze o kilka sznurów korali z perełkami i macicą perłową.
💠 A to luźna bransoletka jaką ostatnio zrobiłam 💠 



Bransoletka z macicą perłową i perełkami. Mieni się kolorami, w blasku światła


Technika: tradycyjna metoda jubilerska.
Materiał: naturalna macica perłowa, perełki szklane, drut miedziany,łańcuszek, karabińczyk, bezpieczny lut cynowy bez ołowiu z domieszką miedzi, patyna.
Wymiary: ok dł 25 cm + przywieszki perełki fi 1 cm,0,8 cm, 0,6 cm



FACEBOOK BIŻUTERIA I FORMY WITRAŻOWE:  www.facebook.com/marjonart



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz