279 Bransoletka z serii " Zielono mi '

Trochę zabawy i powstało takie oto zdjęcie zbiorcze w formie ulotki :D  2 w 1 ;D
Wykorzystałam do tego celu zdjęcia mojej najnowszej pracy z serii " Zielono mi " i zdjęcie  kwiatuszka z mojego ogrodu, utrzymane w 
zielonych tonacjach. 


Zielono-butelkowe szkło o pięknym rysunku i fakturze oprawiłam wykorzystując technikę Tiffaniego. Utworzyła się przez to ciekawa ramka z malutkimi kropelkami cyny. Sztywna konstrukcja bransoletki daje się dopasowywać do grubości ręki. Wystarczy symetrycznie, lekko podgiąć druciki.
Dla ozdoby na łańcuszkach zwisają dwa szklane owalne, zielone koraliki. Jeśli będą przeszkadzały, można je bez problemu odłączyć.

Technika: tradycyjna metoda jubilerska połączona z techniką oprawy szkła Tiffany.
Materiał: amerykańskie szkło witrażowe Spectrum, szklane koraliki, blacha i  drut miedziany, łańcuszek,  lut cynowy bez ołowiu z domieszką miedzi, patyna postarzająca.
Wymiary: zielone szkło 2 x 2 cm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz