497AS/3, Aniołek z pomarańczowym kwiatem, witraż

Aniołka wykonałam ze szkła witrażowego w zminimalizowanej gamie kolorystycznej. Pojawia się kolor zielony i pomarańczowy. Bursztynowe skrzydła aniołka fajnie się komponują z pomarańczową perełką kielicha, zaś zielona sukienka z zielonym kaboszonem też "idą w parze" Listki i płatki wycięłam i uformowałam z blachy miedzianej i drucików, a następnie pokryłam cyną i zapatynowałam na kolor starego srebra.

Aby zdjęcie tworzyło spójną kolorystykę, aniołka specjalnie ustawiłam na parapecie okna w towarzystwie glinianych naczyń. 

Aniołek witrażowy wśród glinianych naczyń.

Aniołek witrażowy wykonany w technice Tiffany, to ciekawy prezent.





Anioł witraż, stojący.wykonany w technice Tiffany. Na prezent witraż

Na prezent bardzo ciekawy witraż. Aniołek stojący z pomarańczowym kwiatkiem.

Technika: witrażowa Tiffany
Materiał: kaboszon, amerykańskie szkło witrażowe ,blacha, drut miedziany, lut cynowy, patyna.
Wymiary: ok 21 cm x 6,8 cm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz