36 Wiktoriańskie klimaty I


  
Jeden z dwóch pokoi kosmetycznych w stylu "wiktoriańskim".
Starałam się tutaj tak dobrać poszczególne elementy, aby tworzyły jednolitą,
kolorystyczną całość.
Nad wejściem łuk, kolumna w stylu jońskim, płaskorzeźba zostały pomalowane na różowy kolor bazowy.
Na łuku  namalowałam przestrzennie motywy roślinne,
 natomiast elementy architektoniczne postarzyłam połyskującymi odcieniami starego złota /starałam się dobrać  kolory identyczne jak na tapecie/
Myślę, że efekt osiągnęłam i całość wygląda rewelacyjnie podobnie jak w drugim pokoju  "Wiktoriańskie klimaty II"



Fragment górnej części kolumny tj. głowicy i podpory zakończającej łuk.


Płaskorzeźbę gipsową pomalowałam w identyczny sposób nadając jej ten sam charakter.
Jeśli chcesz zobaczyć więcej zapraszam do działu MALARSTWO DEKORACYJNE szerzej  lub LISTWY I DETALE 

4 komentarze:

  1. Hi there to аll, the contents present at thіs
    website are in fact amazing foг ρeople κnowledge, well, keep
    uр thе good worκ fellows.

    Here is mу pagе: http://www.twitteringcars.com/viewupdate.php?id=9117

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you for all the good words, they keep me motivated for work. I hope you'll come back soon :)
      http://marjonart.blogspot.com
      www.facebook.com/marjonart

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa, są dla mnie motorem do dalszej pracy.
      Pozdrawiam i zapraszam ponownie.
      http://marjonart.blogspot.com
      www.facebook.com/marjonart

      Usuń