36 Wiktoriańskie klimaty I


  
Jeden z dwóch pokoi kosmetycznych w stylu "wiktoriańskim".
Starałam się tutaj tak dobrać poszczególne elementy, aby tworzyły jednolitą,
kolorystyczną całość.
Nad wejściem łuk, kolumna w stylu jońskim, płaskorzeźba zostały pomalowane na różowy kolor bazowy.
Na łuku  namalowałam przestrzennie motywy roślinne,
 natomiast elementy architektoniczne postarzyłam połyskującymi odcieniami starego złota /starałam się dobrać  kolory identyczne jak na tapecie/
Myślę, że efekt osiągnęłam i całość wygląda rewelacyjnie podobnie jak w drugim pokoju  "Wiktoriańskie klimaty II"



Fragment górnej części kolumny tj. głowicy i podpory zakończającej łuk.


Płaskorzeźbę gipsową pomalowałam w identyczny sposób nadając jej ten sam charakter.
Jeśli chcesz zobaczyć więcej zapraszam do działu MALARSTWO DEKORACYJNE szerzej  lub LISTWY I DETALE