10 Zielone prysznice

Kiedy jesteśmy w sklepie z glazurą i podobają nam się małe płyteczki 2,5x2,5 cm przyklejone na siatkę, mniej więcej o wymiarach 30x30 cm.
Możemy kupić je w jednym kolorze, lub w kilku za podobną cenę i ułożyć z nich różne cudeńka.


 Kabiny prysznicowe ułożyłam na planie koła. Całość pomieszczenia  zwieńczyłam fryzem 
o ciekawym motywie ozdobnym .

 Zbliżenie kabiny

 
 Zbliżenie górnej części ściany.


Na rogu ściany zaprojektowałam i ułożyłam szlak o powtarzającym się 
elemencie kwiatowym i
ramę wokół lustra z dwóch rzędów kolorowych kostek.

 Zbliżenie okrągłej podłogi


Łazienka składa się z pięciu kabin prysznicowych i szeregu umywalek 
oprawionych w betonowy blat.
Na blacie, mozaikę ułożyłam zachowując tą samą konwencję tematyczną i kolorystyczną.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz