49 Przestrzenny plafon

 W pomieszczeniach użyteczności publicznej, gdzie pod stropem ciągną się kable, i tunele wentylacyjne, można w najprostszy sposób zastosować termatex /dla niezorientowanych profile podtrzymujące kwadratowe płyty/.


Nie wiem, jak ciekawie można by było pomalować, zawsze będzie to, to samo techniczne rozwiązanie, pasujące do wielkich hal produkcyjnych czy biur.

Tutaj konstruktor umieścił dwie połówki koła ograniczone ozdobnym profilem
  /można je przesunąć/ 
Ja natomiast ozdobiłam je powielonym ornamentem kwiatowym. 
 Przy użyciu mas plastycznych uzyskałam strukturę przestrzennego reliefu.
   

Całość potem pomalowałam w ciekawy sposób.
Innym pomysłem są  pseudo witraże mojego projektu, lub witraż malowany farbami w pokoju "Meksykańskie klimaty"

Zbliżenie reliefu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz