37 Goniące się delfiny

Na BASENIE oprócz mozaiki pt. "Śródziemnomorski pejzaż" zaprojektowałam i ułożyłam ogromne 10 m dwa delfiny.
Kilkoma kolorami  płytek udało mi się tak manipulować, żeby osiągnąć zamierzony efekt.
Można w najprostszy sposób ułożyć kontur przedmiotu i wypełnić go jednym kolorem mozaiki i  będzie to czytelne, ale również można wysilić się bardziej 
i zaprojektować coś, co przypomina artystyczny obraz.
Ja zawsze staram się postawić sobie  poprzeczkę bardzo wysoko, oczywiście w porozumieniu ze zleceniodawcą, a rezultat proszę żebyście ocenili sami.


Końcowy etap układania dna basenu z zarysowującym się delfinem.


 Większy fragment mozaiki.

 TAURUS fitness & spa w Częstochowie 

Na tym zdjęciu pokazuję rzut basenu z obrazem z mozaiki w tle i delfinem w niecce.
 Delfiny wyglądają przepięknie, kiedy faluje woda i są podświetlone.

Zapraszam do obejrzenia  filmów reklamowych klubu TAURUS fitness & spa,  /jeden z nich prezentuje basen/, w którym realizowałam swoje marzenia jako wykonawca.


Ułożyłam również elementy dekoracyjne takie jak: szlak o motywie greckim wokół basenu na wysokości wody, zakończenia stopni, proste szlaki na kolumnach...
Mozaika o wymiarach 2x2 cm.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz