12 Czerwono-złota rafa koralowa


TAURUS fitness & spa w Częstochowie

 Przede mną trudne zadanie
Stworzyłam bardzo skomplikowany projekt pryszniców w łazience damskiej.
 Kabiny- dwie pojedyncze i jedna podwójna na planie koła.
Każda pół-ścianka kabiny wykończona jest okrągłym słupkiem.
Zastosowałam tutaj ciekawy motyw przejścia kolorów od granatu do białego, gdzieniegdzie wplątując żółtą kostkę dla ożywienia i połączenia kolorystycznego z 
 innymi motywami w pomieszczeniu.
Żółta, granatowa, czerwona...nie ściśle matematycznie ułożone i zaprojektowane przez komputer, tworzy ten piękny obraz całości.
Żaden z naszych kochanych fachowców płytkarzy, nie byłby w stanie zaprojektować i ułożyć takiej mozaiki.
 Wykonanie całej aranżacji zajęło mi dość dużo czasu, ale myślę, że było warto.
 Wymiary płytek 2,5x2,5 cm.


 Środkowa część, ta najbardziej ozdobna we wnętrzu kabiny.
Ma motyw prostokątny, wypełniony koronkową mozaiką.


Zbliżenie środkowej części. 
Fuga w kolorze niebieskim łączy wszystkie kolory płytek.


Dolna część kabiny.
Podłogę ułożyłam spiralnie po kole.


 Sufit również ułożyłam spiralnie, aby ładnie komponował się w pomieszczeniu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz