34 Śródziemnomorski pejzaż - projekt

 Ogromne przedsięwzięcie- BASEN- bardzo duża powierzchnia do zagospodarowania, zarówno niecki basenu jak i ścian.
Można ją zaprojektować w różny sposób.
Ja wybrałam właśnie taki i chcę Wam go pokazać.
Na ścianie o powierzchni 24 m2  tj. 8x3m zaprojektowałam obraz przedstawiający śródziemnomorski pejzaż, z bujną roślinnością wśród gór i "zapachem" kolorowych kwiatów.
Do dyspozycji miałam mozaikę o wymiarach 2x2 cm.
 Kolory  były narzucone przez producenta płytek.
Przede mną dużo pracy, dlatego
 projekt najszybciej narysowałam kredkami na wcześniej wydrukowanym szablonie w kratkę.

Lewa strona obrazu
 
 Środkowa część

 Prawa część obrazu


Zbliżenie fragmentu projektu /wazon z kwiatami/
W następnym poście pokaże obraz już wykonany z płytek.
                                                                                               zobacz całość:  tutaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz